Nyní si ale představte, že by „špatná dívka“ byla z Čech. V Praze si vyšlápla na Hrad a zeptala se neoburžoásního papá Klause, proč za komunismu o Sovětské Unii neřekl ani jedno kritické slovíčko a dnes kritizuje Evropskou Unii kudy chodí? Že se bál a měl zadek strachem stažený jako homofobický mládenec při návštěvě gayového klubu K4 v Celetné ulici, jí Klaus určitě neřekne. Také jí neřekne, že on nekomunista to dotáhl v komunistické armádě až na majora. Tatíček Klaus měl tehdy stejně vysokou hodnost jako největší sovětský hrdina, Jurij Gagarin, který byl první člověk co orbitoval zeměkouli.
„Špatná dívka“ by také chtěla vědět, proč kandidáti na budoucího prezidenta dobrovolně vstoupili do zločinné politické strany, která páchala Rudý holokaust a představovala nejzhoubnější ideologii v historii lidstva.
Zeptala by se Dlouhého, i když on je nevelké postavy, proč byl tak obrovský komunista a předseda stranické buňky na komunistickém Prognosťáku. Vlezl do matky strany z přesvědčení či pro prachy? Během divoké privatizace Dlouhý byl nejpolulárnějším politikem a o něco později se stal nadháněčem byznysu pro firmu podvodníku Goldman Sachs. Dnes sedí i v Trilaterarní komisi (Trilateral Commission) což je novodobá verze Komiterny (Communist International).
A co kdyby „Špatná dívka“ jela s Okomurou na zájezd do USA. Tam by se optala Švejnara, jak je to možný, že celá rodina Švejnarů legálně emigrovala do USA, jeho otec Zdeněk byl komunistou již v roce 1947 a později spolupracoval i s StB.
Také by se i otázala Fischera, celým národem milovaného premiéra, proč byl tak dlouhá léta komunistou? U Fischerů se na Vánoce slaví Mojžíšek, proto je nemyslitelné proč Fischer místo emigrace do Israele dal přednost vstupu do KSČ. Vždyť na israelském kibutzu mohl SVOBODNĚ budovat socialistický sionismus.
Zemana se ptát nemusí, neboť jeho přezdívka „Komouš Milouš“ mluví sama za sebe.
U Dienstbiera, jako u Zemana, není třeba otázek. Místopředseda ČSSD veřejně přiznává, že v budoucí vládě bude spolupracovat s komunisty.
„Das schlechte Mädchen“ v Německu nebyla sama, morální očistku německého národa udělala celá poválečná generace. To se ale nedá říci o postkomunistickém Česku.
„Špatná dívka“ se proto ptá všech českých občanů:
„Jak můžete vědět kam jdete, když ani nevíte kde jste a nechcete přiznat kde jste byli?“