Respektový žurnalista Švehla v USA vyinvestigoval, že tam nejsou žadné volební billboardy a ptá se kde jsou? Je jako ti ostatní v Česku, co jsou zvyklí na záplavu obrovských plakátů politiků velkého či malého kalíbru. Do smrti nezapomenu na to, jak bukolickou českou krajinu hyzdily obrovské billboardy prsaté Buzkové, strategicky umístěné skoro v každé zatáčce u silnice.
Nebo ty poslední volby do Poslanecké sněmovny, kdy přiblblá ODS platila za billboardy, které z Paroubka dělaly úplného štramáka. V USA je volič sofistikovanější, než aby volil někoho kdo je někde na nějakém billboardu nebo plakátu a proto jich tolik není.
Švehla asi také neví, že v USA mají přisnou regulaci billboardů, počínaje federální vládou a konče na místním úřadě ve formě bylaws. Proto to tam není s volebníma billboardama, na rozdíl od Česka, přehnané.
Ve státech jako Florida a Colorado, kde electroniské billboardy jsou povoleny odpůrci Obamy těsně před volbama začali prospektivním voličům zdělovat své názory. Na rozdil od Romneyho, Obamova kampaň electronické billboardy nepoužívá ale koupila volební reklamu v celém metru Washingtonu DC.
Během této volební kampaně je občas viděl billboardy hanící Obamu ale USA je velká země a tak záleží kde právě jste. Většinou jsou po domácku namalované na kusech překližky, kde majitel vylévá své city.
Jinak ale během svého panováni Obama toho moc nepokazil a tak bude v Bílem domě bydlet další čtyři roky.
Zde je další lidová tvorba.