Reklama
 
Blog | Victor Neckar

A vítězem je Barack Hussein Obama II.

Zrovna tak jako minule ani tentokrát není pochyby, že Obama vyhraje. O důvodech proč vyhraje by se dalo psát až do úterý.

Respektový žurnalista Švehla v USA vyinvestigoval, že tam nejsou žadné volební billboardy a ptá se kde jsou? Je jako ti ostatní v Česku, co jsou zvyklí na záplavu  obrovských plakátů politiků  velkého či malého kalíbru. Do smrti nezapomenu na to, jak bukolickou českou krajinu hyzdily obrovské billboardy prsaté Buzkové, strategicky umístěné skoro v každé zatáčce u silnice.

 

Nebo ty poslední volby do Poslanecké sněmovny, kdy přiblblá ODS platila za billboardy, které z Paroubka dělaly úplného štramáka. V USA je volič sofistikovanější, než aby volil někoho kdo je někde na nějakém billboardu nebo plakátu a proto jich tolik není.

Reklama

Švehla asi také neví, že v USA mají přisnou regulaci  billboardů, počínaje federální vládou  a konče na místním úřadě ve formě bylaws. Proto to tam není s volebníma billboardama, na rozdíl od Česka, přehnané.

Ve státech jako Florida a Colorado, kde electroniské billboardy jsou povoleny odpůrci Obamy těsně před volbama začali prospektivním voličům zdělovat své názory.  Na rozdil od Romneyho,  Obamova kampaň electronické billboardy nepoužívá ale koupila volební reklamu v celém metru Washingtonu DC.

 

 

Během této volební kampaně je občas viděl billboardy hanící Obamu ale USA je velká země a tak záleží kde právě jste. Většinou jsou po domácku namalované na kusech překližky, kde majitel vylévá  své city.

Jinak ale během svého panováni Obama toho moc nepokazil a tak bude v Bílem domě bydlet další čtyři roky. 

 

 

 

Zde je další lidová tvorba.